30.11.06

På besøg hos DSU-Århus

Et af de første steder jeg holdt oplæg om amerikansk politik var i DSU Århus for snart fire år siden, og i tirsdags var jeg inviteret tilbage og det var en meget positiv oplevelse med rigtig gode spørgsmål fra de cirka 25 fremmødte og en god gang DSU-hygge i kælderbaren efterfølgende, det var desværre så hyggeligt at jeg missede tre toge og først kom med et tog til København klokken 02.00 (men som jeg husker det fra sidste gang er der vist intet der har ændret sig der).

Hvis der sidder nogen derude og mangler en oplægsholder så er i velkommen til at sende en mail eller ringe. Jeg er ligeglad med om i DSU'ere, VU'ere eller noget helt tredje.

Her er hvad DSU Århus skrev for at lokke folk til.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg overværede selv oplæget og det var super godt - både informativt og underholdende. Kan varmt anbefales.

Anonym sagde ...

...mon den gode DTG "spædede" drinksene op som sædvanligt senere på aftenen? Tsk tsk...

DanskPol sagde ...

Nej, klog af skade har han lært at holde sig for god til den slags. Det ender jo blot galt.