31.12.05

Godt nytår

I dag slutter så mit første år som formidler af nyheder og betragtninger om amerikansk politik og jeg vil her på falderebet sige tak til alle dem der med jævne mellemrum kigger forbi og holder sig orienteret, en særlig tak skal der lyde til dem der skriver kommentarer, sender historier og links og på anden måde giver mig respons på det jeg sidder og laver. Bliv endelig ved med det!

2005 er i politisk sammenhæng et lidt tamt år, men heldigvis er det stilhed før stormen. Først i det nye år forventes en større regeringsrokade og til efteråret er der så midtvejsvalg. Det bliver det sidste valg hvor Præsident Bush er en afgørende faktor og det er vigtigt for hvordan det skal gå i den resterende del af Bushs embedsperiode og sidst men ikke mindst vil det betyde meget for hvem der skal være den næste mand eller kvinde i Det Hvide Hus.

Jeg vil gerne ønske alle et rigtig godt nytår!

1 kommentar:

Kasper sagde ...

Selv godt nytår! Og tak for siden her - den er jo et fantastisk eksempel på, at internettet faktisk kan bruges til noget fornuftigt.

Ser frem til flere historier og analyser i det kommende år.