13.9.06

Jeg er ikke misundelig, måske lidt!

Bloggere spiste frokost med Bill Clinton.

En gruppe bloggere med demokratisk udgangspunkt, med Matt Stoller og Chris Bowers fra MyDD og McJoan fra DailyKos som de mest prominente, mødtes lige i to timer med Bill Clinton der gerne ville vide hvordan stemningen var i Blogland.
Jeg er naturligvis dybt skuffet over ikke at være inviteret, men jeg regner bestemt med at være med næste gang Clinton holder hof :-)

Hvis nogen er i tvivl så er det Clinton yderst til højre (både fysisk og politisk).

Det kom naturligvis en masse posts ud mødet fra dem der var heldige (og måske også dygtige) at de var inviteret med:
MyDD
AmericaBlog
DailyKos
TalkLeft

2 kommentarer:

DanskPol sagde ...

På de inviterede eller på at jeg bliver inviteret næste gang?

Anonym sagde ...

Det vil sige, at du skal spise sammen med Bill og jeg i Frederikshavn?

;-)

Mvh The Citizen / aka Citizen Dane