28.9.06

Hvad skoleelever dog tænker...

Jeg har fået tilføjet et nyt statistikværktøj så jeg bedre kan overvåge trafikken her på siden, sådan lidt en elektronisk udgave af det helikoptere der flyver over amerikanske storbyer og beretter om at der er kø bå Lincoln Avenue og biljagt på Jefferson Davis Expressway.

Men statitstikmålerne kan også fortælle mig hvad folk søger på, når de eksempelvis søger på Google og som leder dem hen forbi mig. En eller anden har fra en computer ejet af Århus Kommune i Googles søgefeldt skrevet "george w bush og hans holdning til politik" og sikkert tænkt - det der internet er nok rimelig intelligent, det finder sku nok hvad jeg har brug for. (Jeg har i øvrigt en formodning om at jeg senere på dagen kan læse hvad Geroge W. Bush mener om politik enten her eller her...).

Hvad forventer man at få som svar på søgningen "george w bush og hans holdning til politik"? Er han for eller imod det pjat?

---

Update: Den her er sku' også meget god "krig mod terror og new york".

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Heh, jeg har fået hits på søgninger efter "homoseksuelle grise" og "kvinder roden til alt ondt". Jeg har endda skrevet en post om det i forgårs: http://ursuppen.dk/?p=25