28.8.06

Mere konkurrence! Blogger i krise.

Det er kun nogle uger siden at jeg opdagede Ronnies blog american-politics-daily, men i aften får jeg så en mail fra den unge stud.scient.pol. Steffen der vil gøre opmærksom på sit, efter min mening meget ambitiøse og meget velskrevne, blogprojekt publius.dk som virkelig går i substansen med politikken "over there". Artiklerne er ganske lange og meget interessante.

De to præsenterer sig selv på følgende måde:
"Guan Yang, stud.polit. Har overværet en procedure ved Højesteret og adskillige timers debat i Senatet og Repræsentanternes Hus uden at falde i søvn.

Steffen Tiedemann Christensen, stud.scient.pol. Ville ganske givet være faldet i søvn og får alle sine nyheder om verden, og især fra USA, fra The Daily Show."

Jeg synes det er superfedt at der kommer flere og flere til der interesserer sig for amerikansk politik og det betyder jo at jeg bliver nødt til at højne niveauet - både hvad angår aktiviteten og ikke mindst hvad angår kvaliteten af det jeg skrive. De kloge siger det der konkurrence er godt men det giver bare mig angst. Jeg får helt ondt i maven... Jeg kan ikke klare det... Jeg får skriveblokade...AHHHH! Måske skulle jeg bare gå i byen?

1 kommentar:

Kasper sagde ...

Jeg synes stadig, at din blog er den bedste, David :-)