6.3.07

Giuliani var en dårlig far

Det er muligt, at den republikanske præsidentkandidat Rudy Giuliani kan blive en god præsident, men som far har han været en katastrofe.

Det er i hvert fald holdningen fra Giulianis 21-årige søn der mandag tog bladet fra munden og fortalte, at faderens tredje ægteskab slog familiesammenholdet i stykker.

- Jeg har ikke været på talefod med min far i et stykke tid. Jeg har tydeligvis et problem med hans kone, siger Andrew Giuliani og tilføjer:

- Jeg fik mine værdier fra min mor. Hun er en stærk kvinde. Jeg har problemer med min far, men det betyder ikke, at han ikke kunne blive en god præsident, siger sønnen til ABC’s tv-program 'Good Morning America'.

Rudy Giuliani har to børn, Andrew og 17-årige Caroline, som han fik under ægteskabet med sin anden kone, Donna Hanover.

Hans skilsmisse fra Hanover blev en ondsindet affære, som blev dækket intensivt af New Yorks sladderpresse. Giuliani blev efterfølgende gift med Judith Nathan.

Rudy Giuliani, der i øjeblikket turnerer med sin præsidentkampagne i Californien, var tydeligvis ikke begejstret for at blive konfronteret med familieproblemerne.

- Min kone Judith er en elskelig og omsorgsfuld stedmoder. Hun har gjort alt, hvad hun kunne. Ansvaret er alene mit, sagde den republikanske præsidentkandidat og bad pressen om at respektere hans privatliv (yeah right... hvorfor siger folk altid at pressen skal respektere deres privatliv, men hylder samtidig når modstandernes affærer rydder forsider - meget mærkeligt).

Andrew Giuliani er en særdeles talentfuld golfspiller. Sønnike sagde tidligere at han ikke havde tid til at tage på kampagne med faderen fordi han satser på, at blive professioniel og derfor ikke har tid til den slags.

Kilde: Ekstra Bladet

Ingen kommentarer: