17.4.07

Tommy Thompson: Jødisk tradition at tjene penge

Tommy Thompson, tidligere Republikansk guvernør i Wisconsin og amerikansk sundhedsminister, var på besøg hos en gruppe jødiske aktivister for at skaffe støtte til sit præsidentkandidatur, og det bliver vist et møde som ingen af parterne sent vil glemme.

- I'm in the private sector and for the first time in my life I'm earning money. You know that's sort of part of the Jewish tradition and I do not find anything wrong with that, sagde Tommy Thompson til selskabets store forundring og forbavselse.

Da Tommy T. opdagede hvad det var han lige havde sagt, prøvede han at rette sin fejltagelse, men det blev det ikke meget bedre af.

- I just want to clarify something because I didn't [by] any means want to infer or imply anything about Jews and finances and things. What I was referring to, ladies and gentlemen, is the accomplishments of the Jewish religion. You've been outstanding business people and I compliment you for that.

Jeg tror ikke, at Tommy Thompson præsidentkandidatur blev boostet af mødet.

Kilde: Haaretz via PoliticalWire.

Ingen kommentarer: