8.3.06

Nye wikipedia-artikler

I dag har jeg ikke skrevet her til bloggen, for jeg har i stedet hygget mig med Wikipedia hvor det er blevet til tre bidrag, et om George Allen, der har fødselsdag i dag - tillykke til ham!, et om den demokratiske senator Evan Bayh fra Indiana, der på nuværende tidspunkt regnes for en af de fremmeste udfordrere til Hillary Clinton om den demokratiske nominering og endelig er der kommet mere om Barack Obama

Artiklerne kan læses her:
George Allen
Evan Bayh
Barack Obama
Læs mere om Evan Bayh på wikipedia...

1 kommentar:

Henrik Hansen sagde ...

Som altid fornemt arbejde. Selv om sætningen "Bayhs stil er meget nedtonet, grænsende til det kedelige" vel er en lidt subjektiv vurdering.

Efter var jeg har kunne læse man frem til, er jeg så forøvrigt 100 % enig i udsagnet.