21.9.05

Richard Nixon på Wikipedia på dansk

En af mine andre små gøremål eller interesser her på "indernettet" bortset fra at fylde denne her side med nyheder med stort og småt om amerikansk politik er at skrive lidt på internetopslagsværket "Wikipedia" hvor alle kan bidrage, med hvad de nu ved noget om - f.eks. har min gode ven Kasper Hyllested skrevet en artikel om den dansk-polsk-jødiske forfatter Pinches Welner.

Jeg ved ikke noget om jødiske forfattere, men jeg ved lidt om politik og jeg har udvidiet den danske biografi om Helle Thorning-Schmidt og hendes endnu mere fremragende næstkommanderende Henrik Sass Larsen.

Endelig har jeg kraftigt udvidet artiklen om USAs 37. præsident Richard Milhaus Nixon. Fælles for de tre artikler er naturligvis at de i store træk er skrevet af mig og derfor er den sproglige kvalitet derefter - jeg beklager.

Jeg vil gerne opfordre alle til at hjælpe til med at skrive på den noget skammerlige udgive af dansk wikipedia og gøre det til et brugbart opslagsværk.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

This Ad is Brought to You by the Letters RSS
AdWeek is reporting that a number of major news outlets are utilizing RSS to power their ad campaigns.
Hey, you have a nifty blog here! Without doubt I will pay another visit to your blog ! I have a ideal cholesterol readings site. It handles much that relates to ideal cholesterol readings subjects. If you get the opportunity, your are welcome to come and check it out.

Anonym sagde ...

Godt arbejde på Nixon biografien! Dog skuffer det mig, at du henviser den gode by Yorba Linda til det nordlige Californien. Den ligger i det berømte Orange County lige syd for LA. Det havde vi aldrig troet om dig, David Garby.....

;-)
Uffe

DanskPol sagde ...

Lad det være en lektie til alle, husk at lave ordentligt research!!!