6.1.05

Velkommen

Her er min blog, her vil du kunne læse om amerikansk politik, hvem stiller op til hvad, hverhenne og hvem har en chance for at vinde. Der vil også komme små, måske spydige, kommentarer til "current events" og til magthaverne.

Men det skal ikke være politik det hele, sjove historier om stort og småt og nok også en kommentar om amerikansk sport, ikke mindst football og Green Bay Packers, musik og film - alt sammen med en amerikansk vinkel.

Denne blog vil til gengæld være klinisk renset for ventreorienteret tågesnak, Vietnam-komplekser, bushbashing og lovprisning af Michael Moore "dokumentarer".

Denne blogger foran flaget med de 50 stjerner og 13 striber.

Yours truly


4 kommentarer:

Kasper sagde ...

Det lyder godt, alt sammen. Men jeg gider ikke læse om baseball! Det fatter jeg stadig ikke det spil!

DanskPol sagde ...

Jeg kommer nok ikke uden om baseball, men der bliver ikke et ord om lacrosse, volleyball eller rodeo.

Andreas sagde ...

Velkommen i blogger-verdenen. Især det der med GreenBay Packers glæder jeg mig til - og til Wildcard-kampen mod Minnesota Vikings i slutspillet på søndag.

- Andreas

JEB sagde ...

Tillykke med bloggen - jeg glæder mig til at følge med og få ting at vide, jeg ikke anede jeg burde vide. Skriver du ikke også lidt om basketball - på-lease?