30.7.06

Tilbage på bloggen

Efter mere end tre måneders frivilligt hiatus er Danmarks eneste blog dedikeret til amerikansk politik tilbage. Bloggen har været nede mens den ensomme skribent har samlet kræfter til endnu engang at bruge det meste af sin vågne tid og begrænsede intelektuelle kapacitet til at bryde de seneste meningsmålinger, udspil og manøvre i verdens mest interessante politiske system.

Der undskyldes naturligvis til alle de læsere der i de sidste tre måneder har ventet med spænding på udviklingen i senatsvalget i Rhode Island (hvor demokraten Sheldon Whitehouse har lagt sig i spidsen mod den moderate republikaner Lincoln Chafee...), kongresvalgt i det sydlige Indiana (8. og 9. distrik - de demokratiske udfordrere har lagt godt fra land) og guvernørvalget i Ohio (who knows... det er swingstaten par excellence)

Men: I'm back (men med ny adresse - amerikanskpolitik.blogspot.com )

4 kommentarer:

Henrik Hansen sagde ...

Velkommen tilbage. Det har været et stort sagn at du var væk, speciel nu hvor midtvejsvalget er på vej ind i slutfasen vil man jo gerne, have nogen kompentente folk at være uenig med.

Kasper sagde ...

Ja, det var på tide... bloggen har været savnet!

Anonym sagde ...

Enig med dem der sagde noget før - godt at se bloggen tilbage

JEB sagde ...

Jeg synes det samme, som dem, der sagde noget før mig. Godt, du er tilbage - så har jeg nemlig igen noget viden, jeg kan blære mig med, når lejligheden byder sig :-)